domingo, 19 de abril de 2015

L'evolució de l'atur a l'Escala segons CiU

Fa uns dies vaig trobar al Facebook de CiU un gràfic sobre l'evolució de l'atur al nostre poble. Vaig veure que hi havia un error i així ho vaig notificar-ho. Me varen respondre si em preocupaven més els gràfics que el mateix atur. Naturalment em preocupa molt més l'atur, però si em de fer campanya que es faci amb dades correctes. Han passat uns dies i el gràfic erroni continua al seu lloc:

















El gràfic correcte és el següent:
 ( Font: Xifra, ddgi )

Una vegada corregit no ens queda més que lamentar, junt amb CiU, l'elevat nombre d'aturats del nostre poble (març 2015: 704, un 21,07% ,Observatori treball GdC) i buscar desprès de les eleccions la manera de reduir aquest problema. Estic segur que ens posarem d'acord.




No hay comentarios:

Publicar un comentario